Kerstpakketten laten bezorgen: de veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over kerstpakketten bezorgen
Het lijkt misschien nog vroeg, maar veel ondernemers zijn er toch echt al mee bezig: het samenstellen van een kerstpakket. Het kerstpakket is de perfecte manier om uw medewerkers te bedanken voor hun goede inzet van het afgelopen jaar, vooral in deze rare tijden. Maar veel ondernemers hebben ook vragen over het kerstpakket. Dat hoeft niet eens over de samenstelling te gaan, maar kan ook over de kerstpakketten bezorgen gaan. In dit blog willen we een aantal veelgestelde vragen duidelijk voor u beantwoorden.
Wat zijn de tarieven?
Hier op de site staan duidelijk alle prijzen voor de kerstpakketten vermeld. Die zijn exclusief btw. Voor pakketten vanaf €750 hoeft u geen transportkosten te betalen. Wanneer uw order lager is dan €100 vragen we €15 euro aan transportkosten. De transportkosten van bestellingen tussen de €100 en de €750 vragen we €43. Deze tarieven gelden voor Nederland. Wilt u onze kerstpakketten in Duitsland of België bestellen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie over de tarieven.
Hoe groot kan mijn bestelling zijn, en kan ik het volgen?
De kerstpakketten van World Wide Gifts kunt u al vanaf 5 stuks voor 1 soort pakket bestellen. Dit is het minimum. Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, kunt u uw e-mailadres invoeren. Hierop ontvangt u een track en trace code. Die code wordt altijd voor 9 uur ‘s ochtends opgestuurd. Het is mogelijk om de kerstpakketten naar meerdere adressen te laten versturen. Wij verzoeken u om hiervoor contact met ons op te nemen.
Hoe groot kan mijn bestelling zijn, en kan ik het volgen?
De kerstpakketten van World Wide Gifts kunt u al vanaf 5 stuks voor 1 soort pakket bestellen. Dit is het minimum. Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, kunt u uw e-mailadres invoeren. Hierop ontvangt u een track en trace code. Die code wordt altijd voor 9 uur ‘s ochtends opgestuurd. Het is mogelijk om de kerstpakketten naar meerdere adressen te laten versturen. Wij verzoeken u om hiervoor contact met ons op te nemen.
Wanneer worden de kerstpakketten bezorgd?
Zoals gezegd ontvangt u, wanneer u uw e-mailadres invoert, altijd een track en trace code met een tijdvak waarin u de bestelling kunt verwachten. Op de dag van ontvangst dient de ontvanger op de aangegeven locatie aanwezig te zijn. Dat moet tijdens kantooruren van 8:00 tot 17:00. Wanneer er niemand aanwezig is, wordt de zending teruggehaald. Hij wordt dan weer in opslag genomen.
Leveren jullie ook aan particulieren?
Nee, wij leveren niet aan particulieren in woonwijken.
Kan ik nu al bestellen?
Ja, u kunt nu al uw bestelling plaatsen. We raden u aan om het kerstpakket op tijd te regelen. U kunt een datum kiezen waarop u wilt dat het pakket bezorgd wordt.
Hoe bestel ik de kerstpakketten?
Het bestellen van de kerstpakketten gaat heel eenvoudig hier via de site. U kiest een kerstpakket, geeft een bezorgdatum aan en het aantal pakketten dat u wilt bestellen. Het is ook mogelijk om een uniek kerstpakket samen te stellen. Vul daarvoor dit formulier in. Wij helpen u dan graag verder. Voor meer informatie kunt u het contactformulier invullen, een mail sturen naar info@kerstpakkettenwwg.nl of bellen naar 0599-354520. World Wide Gifts helpt u graag verder met het samenstellen van de mooiste kerstpakketten!